BSO Delfshaven - KindeRdam

Voorschoolse opvang (VSO)
Vóór schooltijd opvang nodig? Geen probleem met de voorschoolse opvang (VSO) van KindeRdam. Niet alle locaties bieden deze vorm van opvang overigens aan, maar er is altijd een locatie in de buurt te vinden.

Naschoolse opvang (NSO)
De opvang van kinderen na schooltijd en tijdens schoolweken noemen we Naschoolse Opvang (NSO). Deze opvang wordt vaak buitenschoolse opvang genoemd. Hiervoor kunt u op BSO's van KindeRdam terecht.

Een Toffe Tijd, ook in de vakantie
Tijdens de vastgestelde schoolvakantieweken zijn veel BSO's van KindeRdam gewoon geopend. Om ervoor te zorgen dat er altijd voldoende vriendjes zijn om mee te spelen, worden soms locaties samengevoegd. Tijdens vakanties bieden we extra veel leuke activiteiten aan. Want ook in de vakantie heb je op de BSO een Toffe Tijd!
Alleen tijdens de vakantieweken opvang afnemen? Ook dat kan.

Opvang op schoolvrije dagen
In principe geldt: 'school dicht, BSO open'. Dus ook tijdens schoolvrije dagen zoals vermeld in de schoolkalender is opvang mogelijk, afhankelijk van het opvangpakket dat je kiest. Valt de schoolvrije dag op een dag waarop je normaal ook opvang afneemt, dan is je kind de hele dag van harte welkom. Valt een schoolsluitingsdag op een andere dag, dan kun je deze dag extra inkopen. Een vakantiedag kan niet ingezet worden op een schoolsluitingsdag. Om ervoor te zorgen dat er voldoende vriendjes zijn om mee te spelen, kan de opvang op een andere locatie plaatsvinden.

Voor vragen over uw inschrijvingen of contract kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de afdeling Klantadvies. Bij voorkeur per mail naar klantadvies@kinderdam.nl. Bellen kan via (010) 44 300 36.

Onze klantadviseurs zijn telefonisch bereikbaar op:

Maandag 8.30 -17.00 uur
Dinsdag  8.30 -17.00 uur
Woensdag 8.30-17.00 uur
Donderdag 8.30-17.00 uur
Vrijdag 8.30 -17.00 uur

Wilt u zich aanmelden, maak dan gebruik van de onderstaande link:

Aanmelden bij KindeRdam

Pieter De Hoochstraat 52