Ouders

Obs Delfshaven en ouders zijn samen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de leerling. Goed contact tussen ouders en school is de sleutel voor een succesvolle samenwerking. Het wederzijds contact is gebaseerd op kennis van elkaars omstandigheden en respect voor elkaars levensbeschouwing of religie. Ouders en school proberen hun bijdragen zo veel mogelijk op elkaar af te stemmen. Doel hiervan is het leren, de motivatie en de ontwikkeling van kinderen te bevorderen.

Het kind staat centraal bij Obs Delfshaven. Vanuit deze gedachte worden activiteiten georganiseerd voor ouders. Activiteiten worden dus in het belang van het kind georganiseerd. Op de dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend kunnen ouders van Obs Delfshaven gebruik maken van een ruimte in het Wijktrefpunt. Hier hebben ouders de mogelijkheid om onderling met elkaar in contact te komen. Geregeld sluiten er professionals aan bij de koffieochtend. Hierbij kunt u denken aan professionals van zowel binnen als buiten de school.

De koffieochtend vinden plaats in het Wijktrefpunt (Oostkousdijk 14A). Dit is 4 minuten lopen vanaf school.